حال خوشی ندارممممم

حال خوشی ندارممممم
تو مدرسمون همه چصی میان با لبوبو و کرای بیبی🤮🤢
دیدگاه ها (۲)

بله😎🫀

😵‍💫💀

خیلی خیلی خوشگله 🫀🩵✨

😏😎😮‍💨

همتون رفتین لبوبو گرفتین ببینین من چی گرفتممن خودم لبوبو و ک...

یاد بگیر ببخشی حال خوشی که تو بخشیدن تو انتقام نیس

میان ڪوچه ی ؏شقٺ چه مجنونانه میرقصمعجب حال خوشی دارم،زعطر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط