اگه یه روز بخوام مثل آدم از زندگیم لذت ببرم این میشه.

اگه یه روز بخوام مثل آدم از زندگیم لذت ببرم این میشه.
آخه چراااا.
دیدگاه ها (۱)

بله بله ما اینیم دیگه..

ترو خدا قبول کن

دقیقا

همیشه تو زندگیم اون ادم دو شخصیتی بودم که یه روز نیما و یه ر...

نمی زارن مثل آدم دوره تحصیلی و مدرسه داشت باشیم

آخه چرا باجی باید بمیره از بین این همه آدم اخه چراااا اینننن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط