ای کاش واقعا اینطوری باشه

ای کاش واقعا اینطوری باشه
از یه طرفه خوبه از یه طرف نه اونطوری کسی نمیمرد ولی موزانم زنده بود دیگه
دیدگاه ها (۰)

استوری درخواستی

استوری درخواستی

کاش واقعا اینجوری باشهچون زمان انتخابات چیز دیگه ای گفته میش...

ای کاش هممون یه دیمن داشتیم که اینطوری نگامون کنه:)

#جاده یک طرفه#عشق#💔#ای کاش همه مسئولیت پذیر بودن... به خصوص ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط