معذرت خواهی مثل این میمونه که یه شیشه شکسته رو دوباره بچس

معذرت خواهی مثل این میمونه که یه شیشه شکسته رو دوباره بچسبونی و ازش توقع داشته باشی که مثل قبل بشه اما وقتی توش آب می‌ریزی میبینی که آب ازش میریزه بیرون یا مثلا مثل اینکه به یه شاخه ای که شسکته بفهمونی باد عذرخواهی کرده درسته عذرخواهی قشنگه اما اون حاله دیگه خوب نمیشه اون اعتماده دیگه بر نمیگرده اون دله دیگه صاف نمیشه پس یاد بگیریم کار اشتباهی نکنیم تا نخواهیم عذرخواهی کنیم و کاری کنیم که دیگه هیچی مثل قبل نشه پس یاد بگیریم اشتباه نکنیم 💔🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

بگید ببینم چیکار میکنید

اوووووووووو قلبم اکلیلی شد💖🥺قدرت تهکوک🫂❤️

چرا همه این حس هارو من دارم🥲💔

حرفی ندارم😶

پارت 12 عضو هشتم بی تی اس

پارت سومدا-این هنوز تو شوک بود. هوسوک بی‌توجه به نگاه‌های پر...

تولد قهرمان من. پارت هشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط