اینو برای وقتی که کارنامه هاتو رو گرفتین بزارید 😂

اینو برای وقتی که کارنامه هاتو رو گرفتین بزارید 😂
دیدگاه ها (۰)

جلل خالق

بچه ها کارنامه گرفتین؟معدلتون چند شد؟خودم شدم 1۹/۰۸

منو رفیقام وقتی میخواستن کارنامه رو بدن:

چشم هاتو ببند و وقتی زمانش بود ویدئو رو نگه دار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط