چکار‌کنم‌بی‌تو‌؟/;

چکار‌کنم‌بی‌تو‌؟/;
دیدگاه ها (۰)

منم رفتمو‌از‌همه‌کندم

تنگه دلم‌بی‌تو‌ندارم‌روحیه🥺💔😔

طلوع‌صبحمی:(

در‌تنهایی‌ݝرق‌میشوم‌اما‌سوار‌قایق‌ادم‌های‌بی‌معرفت‌نمیشوم

با دلتنگیات چکار کنم.. از تبا ر قلبم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط