اومدن روزه بگیرم رفتم نماز صبح و خوندم حواسم نبود مانهوا

اومدن روزه بگیرم رفتم نماز صبح و خوندم حواسم نبود مانهوا بی ال خوندم...باطل شدع؟؟؟💔🤣
دیدگاه ها (۳۲)

حس بدبختی دارم لیلیلیلیلی

میخوام بخوابمممممولی نمیشهههههههههههباید برم جهنم دونییییییی...

دعوا🎀

رفتم فیک یکی رو بخونم یکم ایده بگیرم برای فیکمخوندم خوندم آخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط