اینو دیگه اصکی رفتم شرمنده ببخشید خیلی خیلی شرمنده

اینو دیگه اصکی رفتم شرمنده ببخشید خیلی خیلی شرمنده
دیدگاه ها (۵)

این پستو لایک کنین کاری نداره فقط بزن روی قلب و رنگیش کن خوش...

اینو اصکی رفتم 🙃

توی کنسرت های بی تی اس جای خالی وجود نداره🥂🇰🇷

از نماشا پیدا کردم به سختی ولی کپی ازاده 🙃🥺😊

نمیدونم اینو از کی اصکی رفتم ،ولی بابت اصکی شرمنده😅🤣🤐

نمیدونم اینو از منبعم آوردم یا از یه پیج تو ویسگونولی اگه از...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط