دوره قدیم توخیابونهاوکوچه هابیشتردل وجگرفروشی بودومردم دل

دوره قدیم توخیابونهاوکوچه هابیشتردل وجگرفروشی بودومردم دل وجیگرمیخوردند.ونتیجش معلومه .اماالان هرجامیری فلافل میخورندبازم نتیجش معلومه.گنده اما توخالی.😥😥😥😥
دیدگاه ها (۰)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط