دوره قدیم توخیابونهاوکوچه هابیشتردل وجگرفروشی بودومردم دل
دوره قدیم توخیابونهاوکوچه هابیشتردل وجگرفروشی بودومردم دل وجیگرمیخوردند.ونتیجش معلومه .اماالان هرجامیری فلافل میخورندبازم نتیجش معلومه.گنده اما توخالی.😥😥😥😥
- ۱.۷k
- ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط