ولی این بچه خیلی گناه داشت :))))

دیدگاه ها (۵)

عدالت برای نوجوانان:)

چرا او؟

درسته ما پایان قشنگی نداشتیم ولی داستان قشنگی داشتیم :)

نجی

سقوط و در هم شکسته شدن کوه😭😭😭این بچه خیلی گناه دارهععهههه#ta...

گناه این بچه چی بود؟ #لعنت_الله_علی_القوم_الظالمین_من_الاولی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط