دیـگـران را نـمـی دانـم ،

دیـگـران را نـمـی دانـم ،
امـا مـن وقـتـی دلـتـنـگ
مـی شـوم
سـرم را مـی گـذارم روی
پـای خـیـالـش.
دسـت هـایـش را
مـی گـذارم روی صـورتـم؛
زُل مـی زنـم بـه چـشـم هـای هـمـیـشـهـ مـهـربــانـش
و هـای هـای نـبــودنـش را
گـریـه مـی کـنـم....💔
دیدگاه ها (۰)

خدانگهدار...💔

چه پوج این بودن های بی حاصل💔

🥹💔

🤪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط