یه زمانی واسم مهم بودید الان دیع بیخیال🚬💔

یه زمانی واسم مهم بودید الان دیع بیخیال🚬💔
دیدگاه ها (۳۵)

نرو خواهش میکنم نرو دیگه عزیزمن🚬💔

من دارم فراموشت میکنم ولی هنوزم منتظرم برگردی🚬💔

تاحالا شده اونقد دلت بگیره واسه خودت ارزوی مرگ کنی🚬💔

😂دور دور😛

یه زمانی اون همینقدر برام مهم بود...... ولی الان همان کسی که...

مهم نی واسم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط