من که هیچ کسو ندارم ولی خدا هست

من که هیچ کسو ندارم ولی خدا هست
دیدگاه ها (۱)

فقط به حال خودم گریه میکنم

لعنت به این زمونه

چون من بیکس هستم هیچ کس نگران من نیست

چرا هیچ کس نگران من نیست چون بیکس هستم

هیچوقت هیچ کسو هیچ چیزی رو قد تو دوست ندارم 🥹♥️♥️🅰️♥️

@d.i.y.a.n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط