اگر در طوفان من نیستی، لازم نیست در طلوع آفتاب حاضر شوی

اگر در طوفان من نیستی، لازم نیست در طلوع آفتاب حاضر شوی
دیدگاه ها (۰)

💔💔

رجال مثل علي الاكبر

حتى لو كنت جيدا ، عندما تكون في المكان الخطأ فلا قيمة لك

الشهيد الخلوق

سلام جغدان صبح

5:00 هنگام غروب...اهم نه یعنی طلوع افتاب و بیخوابی....

در حال تماشای طلوع افتاب : ☻❣“Welcome, please follow”❣☺︎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط