قلبمان شکست..

قلبمان شکست..
دیدگاه ها (۵)

بهترین چت دنیا وجود ندا...

رفیق ؟نه مرسی یه کصخل دارم که عاشقشم( عاشقه مکس شده 🥹💔 )

فالو کن کامنت بزار بهت 5 بک بدمممممممم

به به

برماهرچی گذشت،مقصر قلبمان بود...#رامین_تجنگی #عشق_موتور #خوا...

‌‌گاهی اوقات باید بپذیریم که بعضی از آدمها فقط میتوانند در ق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط