....

خوب بوود گذاشتم
دیدگاه ها (۲)

حق......

حوصلمممممم یکی بیاد پی.

اهنگش.......

....

نمی‌دونم چرا گذاشتم ولی خوب حالا هرچی

آلیس رو گذاشتم اون وسط خوب شد ؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط