متاسفانه فیلمبردار مراسمو از دست دادیم

متاسفانه فیلمبردار مراسمو از دست دادیم
دیدگاه ها (۱)

همون بهتر که کلاساتون مجازی شد...با استاد معارف آخه؟😂

‏من ۶ ساله وقتی اون پدرسگ‌ میپرسید ردپای آبی کجاست

سر از دست دادیم سرور از دست دادیم.. #کربلایی_محمدرضا_نوشه_ور

سر از دست دادیم، سرور از دست دادیم#رهبر_شهید

سرازدست دادیم...سرور از دست دادیم...تو علی بودی پسپدر از دست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط