به یه خوشگله ای گفتم از آبی پست میزارم💙

به یه خوشگله ای گفتم از آبی پست میزارم💙
وایبش🛐
دیدگاه ها (۷)

آبی🛐🛐🛐💙

ینی نگا سر این قسمت عرررررر زدم

تو دلم موند یه همچین آکواریومی برم

عاشق گل عنکبوتی هستم:)

چقدر گریه کردم سرش

اسید یافتم

یه پست دیگه میزارم و بعدش از کسی که کپیه خودمه ویدیو میزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط