«کاش‌میدانستی‌که‌‌نبودنِ‌تو،نابودیِ‌من‌است🥀»🦋

🐾🖤
دیدگاه ها (۰)

دیگه منی وجود نداره ، همه‌ی من پُر شده از تویی که ندارمت🖤=))!🦋

عربی هفتم صفحه یاد بگیر 😅😂

‌‌ 🥀 ⃟▬▬▭••𝗜 𝗪𝗔𝗦 𝗧𝗢𝗢 𝗠𝗨𝗖𝗛 𝗙𝗢𝗥 𝗨 ɪ #ʀᴇᴀʟɪᴢᴇᴅ ᴛʜɪs #ғʀᴏᴍ ᴜʀ #sᴇʟᴇᴄᴛɪᴏɴs...! از سرتم #زیادی بودم اینو از #انتخابای بعدیت #فهمیدم...! ‌ ‌

بهار زندگیام خزان شده است-🖤✋🏻

♾کاش میدانستی نبودن تو،نابودی من است..#اهنگ

کاش میدانستی..میترسم . ک حسرت دیدارت دو دیده ام را نابینا ...

هنوز هم دلتنگ میشوم…برای تو..برای حرف زدنت…برای تیکه کلام ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط