چرا عمو انقدر خجالتی حالا🫠✨️🤧🙃توجه ته ها برادرزاده جین نی

چرا عمو انقدر خجالتی حالا🫠✨️🤧🙃توجه ته ها برادرزاده جین نیست 🫠
دیدگاه ها (۳)

وای فقط اونجا که میگه من هنوز تو بدن بابام بودم😂🙌

🤧🥲قربون اشکات برم من

پسرای ساده...؟!

این چیزی بود که حاضرم ۱۰۰سالم براش صبر کنم✨️

نه به اولش که انقدر خجالتی بود نه به الان که اصلا نمیدونه خج...

📌جدید از آیتک شایان و بوراک یوروک در برنامه آشپزی🍽🔥گوگولی ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط