امروز حسود، فردا حسود، برای همیشه حسود، چون چیزی که مالِ

امروز حسود، فردا حسود، برای همیشه حسود، چون چیزی که مالِ منه، مالِ منه.
دیدگاه ها (۲)

کاش بشه از توی مجازی بعضیارو بغل کرد.

‏ قلبی که قبرستون پروانه‌هاست.

نمیدانم که باید ادامه دهم یا خودم را دار بزنم.

یه وقتایی دور شدنم قشنگه.

ببینید من حسود نیستم، ولی ایشون مال منه حق منه چپ نگاش کنی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط