رئیس بیمارستان خصوصی گاندی از دولت کمک خواسته.
رئیس بیمارستان خصوصی گاندی از دولت کمک خواسته.
گاندی جزو بیمارستانهای گرونه و اتاقهای زایمان لاکچریش هم معروفه.
خب بزرگوار به جای هزینه تو قرتی بازی واسه ایمنی ساختمون خرج میکردی. /
آقا جدا چرا باید ضرر و زیان زیاده خواهی و حماقت و...یه عده رو یه ملت باید بدن!
چرا باید دولت قبل تاوان برخی موسسات و عده ای زیاده خواه که پولشون رو گذاشته بودن تا سود آنچنانی ببرن رو از جیب یک ملت پرداخت میکرد؟!
چرا فلان موسسه مالی زیانده رو با فلان بانک ادغام میکنن و هزینه و بدهیش رو می اندازن گردن یک ملت؟!
چرا باید خسارت این بیمارستان که اگه شما تو همون بیمارستان بال بال میزدی و پول نداشتی بستریت نمیکردن تا بمیری
و اگر بستری میشدی و ادامه هزینه هاتو نداشتی گروگانت میگرفتن تا خانواده هرجور شده جور کنه بده رو از جیب یک ملت باید بردارن...
طبق قانون اینها بخاطر استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان بیمارستان(که برای بیمارستانها ممنوعه) متهمند
بعد رییسش میاد با گریه از دولت کمک میخواد که از جیب مردم خسارتی که اینها بخاطر سودجویی زدن و با امنیت روانی یک ملت هم بازی کردن رو پرداخت کنه؟!!!
گاندی جزو بیمارستانهای گرونه و اتاقهای زایمان لاکچریش هم معروفه.
خب بزرگوار به جای هزینه تو قرتی بازی واسه ایمنی ساختمون خرج میکردی. /
آقا جدا چرا باید ضرر و زیان زیاده خواهی و حماقت و...یه عده رو یه ملت باید بدن!
چرا باید دولت قبل تاوان برخی موسسات و عده ای زیاده خواه که پولشون رو گذاشته بودن تا سود آنچنانی ببرن رو از جیب یک ملت پرداخت میکرد؟!
چرا فلان موسسه مالی زیانده رو با فلان بانک ادغام میکنن و هزینه و بدهیش رو می اندازن گردن یک ملت؟!
چرا باید خسارت این بیمارستان که اگه شما تو همون بیمارستان بال بال میزدی و پول نداشتی بستریت نمیکردن تا بمیری
و اگر بستری میشدی و ادامه هزینه هاتو نداشتی گروگانت میگرفتن تا خانواده هرجور شده جور کنه بده رو از جیب یک ملت باید بردارن...
طبق قانون اینها بخاطر استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان بیمارستان(که برای بیمارستانها ممنوعه) متهمند
بعد رییسش میاد با گریه از دولت کمک میخواد که از جیب مردم خسارتی که اینها بخاطر سودجویی زدن و با امنیت روانی یک ملت هم بازی کردن رو پرداخت کنه؟!!!
- ۱.۲k
- ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط