اگه گل بودی ازین باغ تورو میچیدمت:)

دیدگاه ها (۰)

رفیقامم نمیدونن حالمو:)

من تنهام مثل ماهی توی تنگ..

بزار دلت از منه داغونو عصبی بگذره امیرتتلو

از اول فقط درد.. امیر تتلو بُهت

عمیق تر از،دوست دارم بودی...#عاشقانه #ویسگون

#اکسپلور #ویسگون #زیبا #کلیپ #گل #رنگارنگ #خاص

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط