وایی

وایی
دیدگاه ها (۲)

🥲

آدما فقط یبار اینجوری واسه یه نفر گریه میکنن و بعدش واسه همی...

جوری که من واسه فصل دوم ذوق دارم قابل توصیف نیست به شدت خوشح...

صداش

وایی وایی حققققق

ای وایی ای وایی این چی چی بود من دیدم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط