نزار که از سکوت تو ...

دیدگاه ها (۳۲)

به من فرصت بده باز از سر نو. دچار تو گرفتار تو باشم ....

وقتی تو بغض میکنی .....

آقای نزار چقد قشنگ یکی از دغدغه هامونو گفتی؛"بیم آن دارم که ...

از من به تو نصیحت هیچ وقت نزار کسی حرکت بعدی کسی بفهمه 🗿

همیشه لبخند بزن نزار کسی بفهمه چه جهنمی تو سرته❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط