لایک شه💖

لایک شه💖

ده نودی یا ده هشتادی؟؟
دیدگاه ها (۶)

فالو=فالو😎😎

لایک و فالو یادت نره کیوت💜🍡دوراهی👗

یه فالو مون نشه🙃 کامنت بگو 🙂

لایک شه💖ترفند🗝🔑

ما دهه هشتادی ها و دهه نودی هادیگه اون آدمِ سابق نمیشیم...❤️...

به عنوان یه دهه هشتادی تایید میکنم😭(البته فکر کنم نصف ویسگون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط