اقا این اهنگه خیلی منو یاد وضعیت الان میندازه.

اقا این اهنگه خیلی منو یاد وضعیت الان میندازه.
امیدوارم حال همتون خوب باشه کلی مواظب خودتون باشه امیدوارم این وضعیت زودتر تموم شه 😭 من جدی به فکر همه هستم برای اینکه یکم این وضعیت یادمون بره فعالیت میکنم وگرنه بیخیال نیستم😭
دیدگاه ها (۰)

ال خیلی خوشگل و شاهکاره هر کی تایید نکنه حسوده👎

منم همینطور، منم همینطور

عشق جدیدم

...از این پیج برداشتم: https://wisgoon.com/sanzu.haruchiyoفا...

میخوام یکم غر بزنم،نت ملی داره به من فشار میارهههه،نه تنها د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط