بعد میگن اما کپی نمیکنیم...

بعد میگن اما کپی نمیکنیم...
دیدگاه ها (۱۷)

هفت فرشته...

خیلی خوبه...

وای خدا قلبم ذوب شد...

این نگاهش نیاز به اب قند و ترجمه داره..

میگن خاک سرده همه زود فراموش میشن ولی ما هیچ وقت جاوید نام ه...

فراموش نمیکنیم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط