باز میگن اسرائیل کاری به مردم ایران نداره. اینم سندش
باز میگن اسرائیل کاری به مردم ایران نداره. اینم سندش
نفتالی بنت: هر بار که اعتراضاتی رخ میدهد چه اتفاقی میافتد؟ اینترنت را قطع میکنند و سپس هیچ ارتباطی وجود ندارد
پس کاری که من شروع کرده بودم، فرایند تهیه و قاچاق دهها هزار گیرنده استارلینک به ایران بود که اجازه میداد اینترنت و شبکههای اجتماعی وقتی قطع میشوند، ادامه داشته باشند و به اعتراضات امکان هماهنگی و در نهایت سرنگونی بدهند
نفتالی بنت: هر بار که اعتراضاتی رخ میدهد چه اتفاقی میافتد؟ اینترنت را قطع میکنند و سپس هیچ ارتباطی وجود ندارد
پس کاری که من شروع کرده بودم، فرایند تهیه و قاچاق دهها هزار گیرنده استارلینک به ایران بود که اجازه میداد اینترنت و شبکههای اجتماعی وقتی قطع میشوند، ادامه داشته باشند و به اعتراضات امکان هماهنگی و در نهایت سرنگونی بدهند
- ۲۳۴
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط