واقعا یک سوال جدی برای من پیش اومده:
دیروز پزشکیان گفت که «از نفت خودمون به سپاه دادیم برای موشکها».
خب، مگه دولت و سپاه از هم جدا هستن؟ میگه نفتِ خودمون یعنی مالِ کی؟
ما همه با هم ایران هستیم و در یک جبهه مقابل دشمن مشترک میجنگیم.
مگه دولت وفاق نیومده بود که دلها رو به هم نزدیک کنه و ایران رو یکپارچه ببینه؟
پس این تفکیکها برای چیه؟ مگه قرار نبود کنار هم باشیم؟
آقای دکتر این حرفای شما چیزی جز پالس ضعف به دشمن و بازی کردن تو تیم دشمن نیست...
خب، مگه دولت و سپاه از هم جدا هستن؟ میگه نفتِ خودمون یعنی مالِ کی؟
ما همه با هم ایران هستیم و در یک جبهه مقابل دشمن مشترک میجنگیم.
مگه دولت وفاق نیومده بود که دلها رو به هم نزدیک کنه و ایران رو یکپارچه ببینه؟
پس این تفکیکها برای چیه؟ مگه قرار نبود کنار هم باشیم؟
آقای دکتر این حرفای شما چیزی جز پالس ضعف به دشمن و بازی کردن تو تیم دشمن نیست...
- ۷۸
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط