قصد توهین ندارم 💫

قصد توهین ندارم 💫

ببخشید⁦❤️⁩
دیدگاه ها (۹)

ببخشید⁦ ⁦❤️⁩

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

آخ قشنگ منم کایساگی فقط منم دوست ندارم💔(قصد توهین به شیپ شون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط