«چقد بود و نبودمون بی اهمیتِ»

«چقد بود و نبودمون بی اهمیتِ»
دیدگاه ها (۰)

یه خبر خوش :« معرفت هنوز نمُرده 🔥 »

دنیا ب کام ما نبود و نیست عزیزم ..

بزار نبودمون زندگی تونو قشنگ تر کنه...❤️‍🩹🥀😔🖤

بودنمون حس نمیشه نبودمون جای خود داره!꒷꒦ فالو، لایک، کامنت ...

رها کن ؛مگر ندیدی هر کهاهمیت می‌دادغمگین‌تر بود ؟#رها‌کردن #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط