سلام قشنگام😭
سلام قشنگام😭
امروز اومدم یه بیو بدم از خودم:)
اسمم چکامه
و ۱۳ سالمه
و اینکه موهام فره:)
علایقم:
جیهوپ،رفیقام،دوست مجازیام،غذا،خرت و پرت،نقاشی
رنگ مورد علاقم صورتی و قهوهای و البته همه رنگا قشنگن
از آدمای دقلک و فان خیلی خوشم میاد
عاشق بیرون رفتن با دوستامم
حیوون مورد علاقم سگ و لاکپشته💘😭
توی گیلان زندگی میکنم
همینا به ذهنم رسید اگه چیز دیگه خواستید بدونید بگید
امروز اومدم یه بیو بدم از خودم:)
اسمم چکامه
و ۱۳ سالمه
و اینکه موهام فره:)
علایقم:
جیهوپ،رفیقام،دوست مجازیام،غذا،خرت و پرت،نقاشی
رنگ مورد علاقم صورتی و قهوهای و البته همه رنگا قشنگن
از آدمای دقلک و فان خیلی خوشم میاد
عاشق بیرون رفتن با دوستامم
حیوون مورد علاقم سگ و لاکپشته💘😭
توی گیلان زندگی میکنم
همینا به ذهنم رسید اگه چیز دیگه خواستید بدونید بگید
- ۱.۶k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط