سلامتی همه دهه هشتادیاا که همه دلمونو شکستن ولی ما اصلا ب

سلامتی همه دهه هشتادیاا که همه دلمونو شکستن ولی ما اصلا بلد نیستم چه جوری دل میشکونن💔😥
دیدگاه ها (۴)

منم میقام😔💔

هعی💔

من اصلا تقلب نکردم تو مدرسه و تاحالا هم بلد نیستم

بچه ها برای فیک پوستر درست کنم یا نه؟ اگه میشه بگید چون من و...

خوب موندن تو این روزگار، قشنگ‌ترین هنر آدم‌هاست. اینکه قلبت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط