خدایا منو ۱۰ بعدی هم بکنی راضیم

خدایا منو ۱۰ بعدی هم بکنی راضیم
دیدگاه ها (۴)

ما در یک سیاره ی ناچیزیم...

خودم ۱۷ خردادکسی ۲۱ آبان نیس

منم همین سوالو دارم...

میرین مدرسه؟برم یا نرم؟

خدایا شکرت هرکاری بامن کردی راضیم به رضای تو خدای مهربونم 😭😭...

خدایا منو بکش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط