سلامتی اونی که رفت بزنیم

سلامتی اونی که رفت بزنیم
اسمشو داد بزنیم
ساقی دوباره بریز
🖤👋🙂🚬
دیدگاه ها (۰)

هنوزم خدای خوب منی ✋🖤🚬🙂

فراموش نمیشه 🙂🤝🖤

این دوتا چرا توی یه مسترا بودن 😂

((:سلامتی اون که رفت بزنیماسمشو داد بزنیم:))

chigiri and men...core:

سلامتی اونکه رفت..🍻بزنیم اسمشو داد..💔ولی لبخندات از تمام دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط