سلام دوزتان
سلام دوزتان
خواستم بگم اینو بلاکو گزارش کنید
چون خیلی گوز چرب میگه
@black_awan_hsr
مزاحمم میشه همش میگه فالوم کن
تازه منو یه چند نفر دیگه رو تو بیوش نوشته که بنده خداها اصن خبر ندارن کیه طرف
پستاشو از منو دوستامو بقیه کپی میکنه
فک میکنه خیلی گوه خوبیه
و میدونم که این پستمو ببینه بلافاصله تو پیجش کپی میکنه
پست قبلیمم اصکی رفته
خواستم بگم اینو بلاکو گزارش کنید
چون خیلی گوز چرب میگه
@black_awan_hsr
مزاحمم میشه همش میگه فالوم کن
تازه منو یه چند نفر دیگه رو تو بیوش نوشته که بنده خداها اصن خبر ندارن کیه طرف
پستاشو از منو دوستامو بقیه کپی میکنه
فک میکنه خیلی گوه خوبیه
و میدونم که این پستمو ببینه بلافاصله تو پیجش کپی میکنه
پست قبلیمم اصکی رفته
- ۶.۵k
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط