این ویدیو رو پست کردم که یچی بهتون بگم

این ویدیو رو پست کردم که یچی بهتون بگم
لطفا نگین مرد که گریه نمیکنه
وادفاک این پسره/مرده چرا داره گریه میکنه؟
بچه ها اونام احساسات دارن، اونام بعضی وقتا گریه میکنن عوض اینکه بگین فلان بیسار درکش کنین، اگه تونستین بغلش کنین:)
دیدگاه ها (۱۳)

https://wisgoon.com/mrs.badaبچم حمایت نشه؟

این خود منم، این واقعا خود منم

نظرتون راجبم چیه؟ :)ایگنور نشم دیگه...

کیریسمستون مبارک قلبای منامیدوارم امسال سال خوبی براتون باشه...

چیز. بیواسم:لینافامیلی:ویرانام بی تی آی:enxpسن:۲۳تاریخ تولد:...

بیوگرافی از آدرین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط