خیلی قشنگه

خیلی قشنگه
آخه مگه میشه یکی انقد موقع آشپزی هم گوگولی باشه❣️❣️♾️
دیدگاه ها (۶)

گوگولی من

آخی عزیزم هنرمند جذاب من

مگه میشه یکی از هایده متنفر باشه

👤:مگه میشه یکی هم کیوت باشه هم هات؟من:بله بانو کیم سایا هم ک...

یه نفر: غروب خیلی قشنگه،مگه نه؟من: اههههه غروب😅 شاید......غر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط