اینجا به وینی توهین نژاد پرستانه کردن...........😭🫂

اینجا به وینی توهین نژاد پرستانه کردن...........😭🫂
دیدگاه ها (۱)

نه نههههه این امکان ندارعهههههه

یه روز یه قاصدک......

یوهاهاهاها

پیش به سوی .....کالاف دیوتییییی

داداشم انقدر اعصابش خورد شد میخواد دعوا مون رو جدا کنه

چرا کسانی احمدی نژاد رو پس زدند ،؟هیتلر ؛ کسی بود که آلمان ر...

وینی وینی😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط