بزرگترین شکستم این بود که او بچه پسره بود

اسمش رو نمیدونم ولی چون موهاش و صداش شبیه دخترا بود وقتی فهمیدم پسره شکست خوردم
تازه اون دوتا از هم دیگه خودشون امد؟
اصلاً تو باغ نیستم 🗿🗿
دیدگاه ها (۰)

من لاهیجانی هستم

خیلی عادی به نظر میاد

من آخر نفهمیدم مگومی اسمشه یا فوشیگورو

حوصلم سر رفتتتتتتته

این داستان درمورد گرگ و خرگوشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط