کسی خونده؟
کسی خونده؟
قشنگه؟
من دارمش دو سه بار تا نصفه خوندم ولی خب جذبش نشدم...
قشنگه؟
من دارمش دو سه بار تا نصفه خوندم ولی خب جذبش نشدم...
- ۲.۲k
- ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط