حیف که نمیتونی ببینی نامی ولی هر وقت احتیاج داشتی با یه ن

حیف که نمیتونی ببینی نامی ولی هر وقت احتیاج داشتی با یه نفر ساعت ها حرف بزنی من هستم مثل یه خواهر کوچیکه داداشی🙂
دیدگاه ها (۱)

کی اینو یادشه😭 گریه ی شوقه😭😭😭

زیبا ترین لبخند، غم انگیز ترین اشک ها 🙂

سیلام. توی روبیکا برا یه نفر آرت تقدیمی زدم این شکلی شد.نظرت...

درسته پسر خالمی ولی مثل یه برادر کوچیک تر برام هستی و میمونی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط