+اونا لیاقتشو ندارن!

+اونا لیاقتشو ندارن!


me:!ولی اونا هم انسانن
دیدگاه ها (۱)

بنده خداها هنوز شادی زندگیشونو از دست ندادن ...

حس میکنم باید به یه نفر برینم ...خیلی داره سو استفاده میکنه ...

اونا تاریخ ندارن

کی گفته احساس ندارن پسرا؟ اونا نر هان که احساس ندارن سیسی

"اونا هیچ نقشی تو زندگی ی شما ندارن"👌🏻😏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط