الان موفق ترین بودم.. نمیشه ولی، شماهم؟

الان موفق ترین بودم.. نمیشه ولی، شماهم؟
‌   ‌
دیدگاه ها (۲)

شما هم رو این کراشین نه؟❤️‍🔥

یون گامین>>>>

اون آدم منم😂😅

ترکیب دوتاشونم:)

حق ترین حرفی ک تا الان تو عمرم شنیده بودم

قبلا خیلی شاد تر بودم…:)) ولی الان؟ ساکت ترین آدم جهانم…

اگه غمگین بودن شغل بود من الان ثروتمند ترین آدم جهان بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط