شایدم رلش نباشه هااا ولی بهش میاد[منی که دیروز داشتم میگف

شایدم رلش نباشه هااا ولی بهش میاد[منی که دیروز داشتم میگفتم یونگی به ما خیانت نمیکنه]
دیدگاه ها (۳۶)

کمی حق

معذرت

من اینجا درحال عرر زدن....

دختربچه ی ۱۵ ساله؟؟داشتی میگفتی...

مود کاگیاما:اره خلاصه داشتم میگفتم گفتم برام شکلات بگیر برام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط