:)💔

:)💔
فقط اونجایی که شاملو میگه :
بیا در لابه‌لایِ ورق‌ های این کتاب
یکدیگر را ببوسیم ، نگران آبرو هم نباش
اینجا کسی کتاب نمیخواند
دیدگاه ها (۰)

شخصیت من...

بارون زده خیس شده رولم مهم نیس!

‍ب‍‍‌ب‍‍‌ی‍‍‌ن ‍ط‍ غ‍‍‌ل‍‍‌ط‍ ‍م‍‍‌ی‍‍‌ک‍‍‌ن‍‍‌ی ‍ب‍‌ا‍ک‍‍‌س...

همه میگن درست میشه ، هیچکس نگفت درستش میکنیم :)❤️‍🩹

خودکار ابری

عشق یا نفرت پارت (۱۶)

موضوع: اگه مهمونی باشیم و کفش پاشنه بلندمون اذیتمون کنه و بخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط