ماشالله بازم جنگنده زدیم .f15 در آسمان هرمز

ماشالله بازم جنگنده زدیم .f15 در آسمان هرمز
دیدگاه ها (۱)

جنگ ایران الآن دقیقا این طوری 🤣🤣🤣

عربستان وارد جنگ شد

ورود کامیون های یخچال جهت حمل جنازه موشک های اسقاطی. در عراد...

امشب هر چی زدیم بد خورده آسمان بی دفاع

🛑گزارش ها از درگیری جنگنده F15 آمریکایی با جنگنده F14 ارتش ب...

سیاسی اجتماعی

کاربر عرب قبل و بعد جنگ ایران رو مقایسه میکنه!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط