رِفاقَتو تو حَقِ مَن اِمشَب تَموم کَردی

رِفاقَتو تو حَقِ مَن اِمشَب تَموم کَردی
رِفیق
گِرفتی اَز مَن دَستای عِشقَمو
نامَرد نارَفیق
دیدگاه ها (۰)

...

یادت نرهه ..:)))

جان من؛من از بهار تو را تقاضا کردماما...بهار نامرد؛ به جای ت...

چی کار کردیتو و و. چیکار کردییییییاکانت رفیق من بن کردیییییی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط