شما بخاطر چه ویژگی شون دوست شون دارین من که بخاطر همچیشون

شما بخاطر چه ویژگی شون دوست شون دارین من که بخاطر همچیشون ؛ جواب تو نو تو کامنتا بگین❤
دیدگاه ها (۹)

چقدر خوشگلن هرچی بگم کم گفتم

جمین*جون کوک *تهیونگ *_ نامجون *شوگا*جی هوپ *جین*- - BTS* -

جمین*جون کوک *تهیونگ *_ نامجون *شوگا*جی هوپ *جین*- - BTS* -

تو کامنتا بگین دوست دارین بزنم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط